In de kalender kan u een leverdag aanduiden in de huidige maand, en ook in de volgende twee maanden.
Mogelijke leverdagen en –tijdsblokken
Dinsdag t/m vrijdag:
8-11u, 9-12u, 10-13u, 11-14u, 12-15u, 13-16u, 14-17u, 15-18u of 18-22u
Zaterdag:
8-13u of 13-18u
Geen levering op zondag en maandag
Geen levering op een publieke feestdag of de dag volgend op een feestdag
Inbegrepen in onze dienstverlening
- Online opvolgen op dag van bezorging
- Melding vooraf van verwachte uur van bezorging via SMS
- Bevestiging van aflevering per e-mail na ontvangst door bestemmeling
Tarief
€ 9,95 per boeket
€ 4,95 per boeket vanaf 2e boeket indien zelfde leverdag en zelfde tijdstip op zelfde leveradres
Onze kalender bevat steeds de lopende maand en de daaropvolgende twee maanden. Mogelijke bezorgdata worden aangegeven in donkergroen.
Bezorgen op zondag, maandag, een publieke feestdag of de dag volgend op een publieke feestdag is momenteel niet mogelijk.
Op drukke bezorgdagen kan het ook dat onze beschikbare transportcapaciteit reeds volledig is gebruikt. Tijdig bestellen rond piekdagen [Valentijn, Moederdag, laatste dagen vóór Pasen en Kerstmis,…] is zeker aangeraden.
Ja. De koerier heeft steeds de handtekening van de opgegeven bestemmeling nodig.
Orders enkel op naam van een organisatie, een evenement of met opgave van slechts een adres kunnen niet worden uitgevoerd.
Naar dit nummer wordt ongeveer één uur vóór de verwachte bezorging een sms-bericht verstuurd.
Dit vergemakkelijkt een vlotte aflevering.
Deze dienstverlening is optioneel en zonder bijkomende kosten. Het doorgeven van een gsm-nummer is niet verplicht, maar wel handig.
Het boeket wordt dan afgegeven bij een buur. Via een briefje in de brievenbus wordt aan de bestemmeling doorgegeven waar het boeket zich bevindt.
Is levering bij de buren niet mogelijk, dan wordt de eerste bezorging alvast via een briefje gemeld aan de bestemmeling. Er volgt spoedig daarna nog een tweede poging zonder bijkomende kosten.
Ja. Na bestelling ontvangt u een e-mail met bijhorende link. Hiermee kan u op de dag van levering de positie van de koerier opvolgen. Deze e-mail wordt verzonden naar hetzelfde e-mailadres als de eerdere orderbevestiging.
Ja. De bezorging wordt gegarandeerd tot aan het onthaal of receptie.
Geef zo veel mogelijk nuttige leverinfo door bij het bestellen. Bvb. meisjesnaam van de bestemmeling, exacte adres, afdeling en kamernummer, telefoonnummer,...
Ja. Dit kan via een bericht op het contactformulier tot 48 uren vóór de gevraagde levering. Er zijn geen bijkomende kosten.
Florissant neemt hiervoor geen verantwoordelijkheid. Dergelijke weigering leidt niet tot een terugbetaling.
De opdrachtgever is volledig verantwoordelijk voor het doorgeven van de juiste informatie. Het niet kunnen bezorgen van een boeket door onjuiste of onvolledige informatie valt buiten onze verantwoordelijkheid en geeft geen aanleiding tot terugbetaling.
Neen, momenteel niet. Aan de vaste leverprijs van € 9,95 bezorgt Florissant wel boeketten over de hele Benelux met uitzondering van de Waddeneilanden.
Neen. Florissant kiest volledig voor eigen productie van alle boeketten. Dit garandeert een uniform product van optimale kwaliteit en versheid. Dit betekent – helaas – ook een wat langere levertermijn.
Neen, momenteel niet. Dit wordt misschien later wel haalbaar.